Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Eng. de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial (2016) |
Assignatures |
SISTEMES DE VISUALITZACIÓ I INTERACCIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | SISTEMES DE VISUALITZACIÓ I INTERACCIÓ | Codi | 17685206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A10 |
Identifica els models de representació de dades utilitzades en els sistemes gràfics Classifica els models fa al seu àmbit d'aplicació Valora els algoritmes necessaris per a la manipulació dels objectes que formen l'escena i la seva visualització Identifica les representacions gràfiques òptimes per a cada tipus de dades | |
A11 |
Reconeix els elements que formen part de la interacció, tècniques i dispositius Adapta el model d'interacció a la tipologia de dades visualitzats | |
A12 |
Reconeix les bases del disseny i la presentació de la informació Valora els algoritmes de representació de dades científiques | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta. Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i l’afronta de manera activa. Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elabora un model realista que concreta tots els aspectes de la solució proposada. Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |