Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Eng. de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial (2016) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 17685301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Integra els coneixements teòrics de diverses matèries en la resolució d'un problema concret. | |
A2 |
Presenta resultats d'allò que s'espera en la manera adequada d'acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
A3 |
Fa aportacions significatives o certes Innovacions. Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts | |
TFM |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte. Comunica correctament els resultats de la feina, amb un discurs coherent i un registre adaptat a l'audiència. Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps) Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador. | |
G2 |
Aplica les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret. | |
G3 |
Analitza i utilitza críticament les fonts d'informació i la bibliografia. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte Genera un document científic en estructura i continguts. Presenta i defensa el treball | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta. Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i l’afronta de manera activa. Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elabora un model realista que concreta tots els aspectes de la solució proposada. | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip. | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional. Desenvolupa l’actitud professional. Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenya itineraris professionals específics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |