2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Eng. de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial (2016)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Integra els coneixements teòrics de diverses matèries en la resolució d'un problema concret.
 A2 Presenta resultats d'allò que s'espera en la manera adequada d'acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
 A3 Fa aportacions significatives o certes Innovacions.
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts
 TFM Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte.
Comunica correctament els resultats de la feina, amb un discurs coherent i un registre adaptat a l'audiència.
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps)
Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador.
 G2 Aplica les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret.
 G3 Analitza i utilitza críticament les fonts d'informació i la bibliografia.
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
  CT1 Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte
Genera un document científic en estructura i continguts.
Presenta i defensa el treball
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic.
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement.
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes.
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta.
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement.
 CT3 Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i l’afronta de manera activa.
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elabora un model realista que concreta tots els aspectes de la solució proposada.
 CT4 Coneix l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos.
Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius.
Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip.
Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip.
 CT6 Aprofundeix en l’autoconeixement professional.
Desenvolupa l’actitud professional.
Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenya itineraris professionals específics.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge