University Rovira y Virgili |
Educational guide School of Engeineering |
english |
Artificial Intelligence (2006) |
![]() |
TypeA | Code | Competences Specific |
Research | ||
AR1 | Dominar l’anàlisi estadística. | |
AR2 | Aplicar els coneixements de matemàtiques a l’enginyeria informàtica. | |
AR3 | Conèixer productes tecnològics i tendències de la tecnologia. | |
AR4 | Dirigir, planificar i gestionar projectes de recerca. | |
AR5 | Redactar documentació científica. | |
AR6 | Aplicar metodologies per a l'enginyeria del software. | |
AR7 | Analitzar, dissenyar i desenvolupar sistemes de temps real. | |
AR8 | Analitzar, dissenyar i desenvolupar arquitectures de computadors. | |
AR9 | Analitzar, dissenyar i desenvolupar arquitectures de xarxes. | |
AR10 | Analitzar, dissenyar i desenvolupar sistemes robotitzats i intel·ligents. | |
AR11 | Analitzar, dissenyar i desenvolupar bases de dades i sistemes d’informació tenint en compte l’explotació de les dades. | |
AR12 | Aplicar metodologies de la intel·ligència artificial. | |
AR13 | Analitzar, dissenyar i desenvolupar eines de programació | |
TypeB | Code | Competences Transversal |
Common | ||
BC1 | Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals | |
BC2 | Treballar autònomament amb iniciativa | |
BC3 | Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants | |
BC4 | Resoldre problemes de manera efectiva. | |
BC5 | Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica | |
BC6 | Actuar amb un esperit crític i responsable. | |
BC7 | Considerar l’ètica i la integritat intel·lectual com a valors essencials a la pràctica professional | |
BC8 | Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat. | |
BC9 | Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social | |
BC10 | Lideratge | |
BC11 | Treballar en equip i gestionar equips. | |
BC12 | Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. | |
BC13 | Learning to learn | |
BC14 | Planificació i organització. | |
BC15 | Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. | |
TypeC | Code | Competences Nuclear |
Common | ||
CC1 | Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. | |
CC2 | Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. | |
CC3 | Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau | |
CC4 | Desenvolupament d’habilitats informacionals | |
CC5 | Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional | |
CC6 | Development of processes of incorporation into the working world (working for others and/or enterprise promotion) (Career guidance) | |
CC7 | Having commintment with ethics and social responsibility as a citizen and a professional (Citizenship) |