Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Infermeria (2002) |
Assignatures |
PRACTICUM MEDICOQUIRÚRGIC II |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Assignatura | PRACTICUM MEDICOQUIRÚRGIC II | Codi | 18031014 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | ||||||||||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | |||||||||||||||||||||||||
7.5 | 0 | 7.5 | Troncal | Tercer | Segon |
||||||||||||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prerequisits | |||||||||||||||||||||||||||||||
Departament | Infermeria |
||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | mariajosepa.salmeron@urv.cat msagrario.acebedo@urv.cat mariajesus.aguaron@urv.cat ramon.molina@urv.cat carmen.tio@urv.cat josefamaria.lopez@urv.cat roser.ricoma@urv.cat amparo.montoya@urv.cat mariafrancisca.jimenez@urv.cat montserrat.pie@urv.cat montserrat.moreno@urv.cat mariaaurora.gomez@urv.cat mcarme.nogues@urv.cat mariafrancisca.isern@urv.cat maria.brianso@urv.cat concepcion.grau@urv.cat joseantonio.garcia@urv.cat virginia.borras@urv.cat carme.vives@urv.cat mariateresa.sole@urv.cat marta.hinojosa@urv.cat mariajose.castillo@urv.cat |
||||||||||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | L’aprenentatge en les diferents unitats clíniques, va capacitant a l’estudiant a una comprensió progressiva de la complexitat implícita en les situacions de cuidatges. Al llarg de les diferents experiències, mobilitza instruments que li permetin analitzar i comprendre els contextos presents en qualsevol situació de cuidatges: el context de la persona, el context de la professió i el context de la unitat on es desenvolupa l’acció dels cuidatges. La pràctica clínica possibilita a l’estudiant la continuïtat de l’aprenentatge, el qual haurà de donar prova d’allò que aprèn en les fases teòriques, tot esperant ser ajudat a mobilitzar o recrear coneixements, fent una justa adequació de coneixements a la particularitat de cada situació. CRITERIS I PROCEDIMENTS DE SELECCIÓ I SITUACIÓ DE CENTRES, TUTORS I ALUMNES: Les institucions sanitàries i la Universitat designen les persones que realitzaran les funcions de tutor en pràctiques (TP) de l’alumne durant la seva estada de pràctiques tenint en compte els criteris de selecció . Dins de la Universitat és el Departament d’infermeria qui assigna els diferents tutors acadèmics de l’assignatura (PE). La coordinadora del pràcticum assigna a cada estudiant el tutor acadèmic L’assignació de la posició de pràctiques on realitzarà la seva estada es tria tenint en compte les anteriors pràctiques realitzades pel alumne i les seves preferències. | ||||||||||||||||||||||||||||||
|