Infermeria (2002) (Campus Terres de l'Ebre ) |
Assignatures |
PRÀCTICUM MÈDICO-QUIRÚRGIC II |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 | |||||||||||||||||
Assignatura | PRÀCTICUM MÈDICO-QUIRÚRGIC II | Codi | 18061015 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||
7.5 | 0 | 7.5 | Troncal | Tercer | Segon |
|||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Infermeria |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | elena.gonzalez@urv.cat marialuisa.maldonado@urv.cat encarna.bonfill@urv.cat montserrat.marti@urv.cat nuria.grao@urv.cat monica.pons@urv.cat sandra.anento@urv.cat marta.berenguer@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | L’aprenentatge en les diferents unitats clíniques, va capacitant a l’estudiant a una comprensió progressiva de la complexitat implícita en les situacions de cuidatges. Al llarg de les diferents experiències, mobilitza instruments que li permetin analitzar i comprendre els contextos presents en qualsevol situació de cuidatges: el context de la persona, el context de la professió i el context de la unitat on es desenvolupa l’acció dels cuidatges. La pràctica clínica possibilita a l’estudiant la continuïtat de l’aprenentatge, el qual haurà de donar prova d’allò que aprèn en les fases teòriques, tot esperant ser ajudat a mobilitzar o recrear coneixements, fent una justa adequació de coneixements a la particularitat de cada situació. CRITERIS I PROCEDIMENTS DE SELECCIÓ I SITUACIÓ DE CENTRES, TUTORS I ALUMNES: Les institucions sanitàries i la Universitat designen les persones que realitzaran les funcions de tutor en pràctiques (TP) de l’alumne durant la seva estada de pràctiques tenint en compte els criteris de selecció. Dins de la Universitat és el Departament d’infermeria qui assigna els diferents tutors acadèmics de l’assignatura (PE). La coordinadora del pràcticum assigna a cada estudiant el tutor acadèmic. L’assignació de la posició de pràctiques on realitzarà la seva estada es tria tenint en compte les anteriors pràctiques realitzades pel alumne i les seves preferències. | |||||||||||||||||
|