2016_17
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Simulació
A3
A9
Es valorarà l'assistència, la participació i les aportacions al grup. A banda de que els continguts treballats també seran avaluats a la prova tipus test, abans comentada
10% de la nota, a banda de la prova tipus test
Seminaris
A3
A9
Es valorarà l´assistència 5%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1
A9
A19
C5
Es valorarà el compromís, participació i aportacions al grup; l'aprofundiment dels continguts i l'assoliment dels objectius planificats en el grup de treball. 10%
Presentacions / exposicions
A1
A3
C5
Realització d'un treball escrit en grup d'aprofundiment sobre un tema proposat pel professorat.
Exposició a l'aula mitjançant mètodes audiovisuals.
15%
Proves objectives de tipus test
A1
A9
A19
C5

Es valoraran els continguts de les sessions magistrals partir d´una prova tipus test , en la que també es valoraran els continguts de les sesions magistrals, els seminaris, ABPs i tallers
60%
Altres  

El professor, impartira continguts teòrics a classe i formarà part de l´avaluació l´assistència, la participació i la implicació dels alumnes en la mateixa.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

En el moodle trobareu toda la informació de com funciona l´assignatura. El material audiovisual facilitat per el professorat, es només un esquema per impartir les classes. creiem que es imprescindible agafar apunts i consultar la bibliografia recomenada a classe per poder assolir el grau de coneixements, aptituds i competencies necessaries. Una novetat a introduir en les guies de les assignatures amb pràctiques DEMO és que, prèvia a la realització de la pràctica, el docent farà unes preguntes ( 2 ó 3 preguntes) d'avaluació del material de lectura previ a la sessió. L'alumne que no pugui respondre a les preguntes, se li donarà mitja hora d'estudi i se li tornaran a fer les preguntes. Tan sols si l'avaluació és positiva l'alumne podrà realitzar la pràctica. Aquest criteri pensem que és beneficiós per a l'alumne perquè anirà més preparat i l'aprofitament i aprenentatge serà de més qualitat. Durant l´avaluació continuada, s´aproven les activitats avaluables amb un 5, a excepció de la prova tipus test, on es necessari treure com a minim un 6 per aprovar. Amb aquesta nota es podrà fer mitja amb la resta d´activitats. Si no es així, l´alumne es tindrà que presentar a la prova tipus test de la segona convocatoria. Si qualsevol altre de les activitats avaluables en primera convocatoria estigues suspesa o no presentada, el professor pot considerar la presentació d´una activitat extra avaluable , amb la data limit de la segona convocatoria