2018_19
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA PERSONA GRAN
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A7
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A20
A21
A23.2
S'avaluarà mitjançant una o dues proves objectives amb preguntes tipus test i/o curtes sobre els continguts de l'assignatura 60%
Seminaris
A7
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A20
A21
A23.2
Assistència als seminaris en els que es tindrà en compte la actitud i participació.
Presentació dels diferents treballs que es puguin derivar.
20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A7
A17.2
A17.5
A21
CT6
CT7
Elaboració de pla de treball grupal i/o individual. Recerca de fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup. Autoavaluació i avaluació grupal. Es tindrà en compte la actitud i la participació. l'assistència al PBL és obligatòria
Es podrà valorar la assistència continuada, la participació, col•laboració e interès de l'alumne envers l'assignatura.
20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Es seguirà modalitat d'avaluació continuada. L'alumne que no superi alguna de les proves a l'avaluació continuada recuperarà l'activitat suspesa seguint la mateixa modalitat de prova i avaluació en la data assenyalada a l'inici del curs, i que correspon a la segona convocatòria. Els PBL no poden recuperar-se degut a la seva metodologia i avaluació, per aquest motiu, i nomès en casos excepcionals i justificats, els professors d'acord amb l'alumne poden decidir una alternativa avaluadora a través d'examen o treball sobre els coneixements treballats als PBL.

Per aprovar l'assignatura, han d'estar superades totes les activitats avaluatives.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells de comunicació i transmissió de dades, que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

"El professor podrà establir a la Guia Docent aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster).