2018_19
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  MALALTS TERMINALS I CURES PAL·LIATIVES
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A14
A25
Consistirà en una o varies de les següents modalitats:
-Plantejament de casos on s'ha de donar resposta a la situació plantejada. El cas no proporciona solucions sinó dades per a reflexionar, analitzar i discutir en grup les possibles sortides al problema.
-Execució d'exercicis i tallers a l'aula per treballar la relació, confiança, compromís, on té molta importància la participació activa per par de l'alumna.
- Realització d'un diari reflexiu sobre les activitats i desenvolupament de l'assignatura al llarg de les les classes
-Anàlisis crítics d'articles, capitul de llibre, noticies... relacionats amb els temes tractes
40%
Sessió Magistral
A5
A14
A23.2
-L'avaluació del continguts teòrics podrà realitzar-se a través de una prova amb preguntes curtes i /o tipus test o també es podrà introduir altre tipus d'avaluació com per exemple exercicis tipus taller, narratives, observacionals,
-Diari activitats realitzades a classe però des de una perspectiva reflexiva i crítica

20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A23.2
Elaboració de pla de treball grupal i/o individual. Recerca de fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup. Autoavaluació i avaluació grupal. Es tindrà en compte la actitud i la participació. l'assistència al PBL és obligatòria 30%
Altres  

Aportació de material relacionat amb l'assignatura. Participació i col·laboració en les activitats d'aula proposades i col·laboració amb els companys de classe. Es valorarà la assistència continuada, la participació, col·laboració e interès de l'alumne envers l'assignatura. Per aprovar l'assignatura es necessari aprovar tots els apartats avaluatius 10%

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Es seguirà modalitat d'avaluació continuada. L'alumne que no superi alguna de les proves a la primera convocatòria recuperarà l'activitat suspesa seguint la mateixa modalitat de prova i avaluació en la data assenyalada a l'inici del curs. Els PBL no poden recuperar-se degut a la seva metodologia i avaluació, per ho que sol amb casos excepcionals i justificats, els professors d'acord amb l'alumne poden decidir una alternativa avaluadora a través d'examen o treball sobre els coneixements treballats als PBL. L'assistència i participació en els debats és obligatòria.

Per aprovar l'assignatura, han d'estar aprovades totes les metodologies avaluatives.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

"El professor podrà
establir a la Guia Docent aquelles mesures que consideri oportunes per
al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures
podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius
de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les
proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art. 21
NAM Grau i art. 20 NAM Màster).