2009_10
Guia docent 
Escola Universitària d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA BÀSICA EN EL CICLE VITAL
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels conceptes fonamentals de l'assignatura, introduin elements d'analisi i reflexió.
Seminaris Treball en profunditat d'una situació, aplicant el procés de raonament clínic, amb exposició oral dels resultats.

Sessions de projecció de pel·lícules comercials amb una temàtica relacionada amb les necessitats i posterior anàlisis de aquestes des de una perspectiva holística i des de la dinàmica de la ciència del Caring.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estudi de situacions relacionades amb els continguts de la assignatura amb diferents escenaris segon els objectius dels temes i amb dades addicionals a demanda dels estudiants i que exigeix un treball de col·laboració.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament d’una situació en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
Pràctiques a laboratoris Aplicar, a nivell pràctic, a les sales de simulació els diferents procediments (llits, higiene de la pell i postural, tècniques de mobilització, i mesures de seguretat...), i intervencions de cuidatge tenint en compte la seguretat i el benestar de la persona.

Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge Realització d'un portafoli electrònic on l’estudiant recopila i organitza el documents i evidencies que mostren la seva evolució, trajectòria i reflexions envers els aprenentatge dels diferent continguts treballats als seminaris i laboratoris i demostren el seu assoliment de competències.