2015_16
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN SITUACIONS COMPLEXES DE SALUT MENTAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A2
A8
A9
A15
A21
C4
Treballs realitzats dels casos pràctics i visionat de pel·lícules i/o documentals, aportacions, exercicis, role-playing...en el desenvolupament de les sessions. 20%
Pràctiques a laboratoris
A15
A21
C5
S’avaluarà l’assistència i participació activa en les dinàmiques i treballs que es realitzin. 20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A2
A8
A9
A15
A21
C4
C5
Elaboració de pla de treball de grup o individual. Recerca fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup. Autoavaluació i avaluació del grup. 10%
Proves mixtes
A1
A2
A8
A9
C4
Realització d'una prova mixta amb varies parts que integrarà preguntes curtes i/o tipus test i/o resolució d'un cas pràctic. El temari de la prova estarà relacionat amb el contingut de les classes magistrals, seminaris, pràctiques de laboratori i ABP. És obligatori aprovar amb un 5 cada part de la prova per superar l'assignatura. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Segona convocatòria:
- Anàlisi d'una pel·lícula o documental i/o reflexió d'un article, amb possible defensa oral: 20% - Lectura i anàlisi d'un llibre relacionat amb la temàtica de l'assignatura, amb possible defensa oral: 20%
- Resolució d'un cas pràctic, amb possible defensa oral: 10%
- Proves mixtes: Realització d'una prova mixta amb vàries parts que integrarà preguntes curtes i/o tipus test i/o resolució d'un cas pràctic. El temari de la prova estarà relacionat amb el contingut de les classes magistrals, seminaris, pràctiques de laboratori i ABP. És obligatori aprovar amb un 5 cada part de la prova per superar l'assignatura. 50%


Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.
La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.