2012_13
Guía docente 
Facultad de Enfermería
A A 
 
 
Grado de Enfermería (2009) (Campus Terres de l'Ebre)
 Asignaturas
  ENFERMERÍA EN SITUACIONES CRÍTICAS
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A1 Reconèixer situacions susceptibles de limitació d’esforç terapèutic
Reflexionar des de casos pràctics sobre l’ètica del tenir cura en situacions de risc de mort o de mort imminent
 A2 Prendre consciència de la necessitat d’humanització d’entorns tecnològics des de la perspectiva de la persona i la diversitat multicultural
 A3 Explora l’estrès i l’afrontament en escenaris i situacions crítiques
Conèixer maneres de recolzar la recuperació i la salut en els processos d’adaptació, canvi i adquisició de noves habilitats superada la situació crítica
 A5 Reconèixer les situacions que comporten risc vital
Aplicar valoracions, tècniques i/o procediments i maniobres de suport vital
 A8 Conèixer la fisiopatologia dels problemes de salut associats a situacions crítiques al llarg del cicle vital
Reconèixer factors de risc associats a complicacions derivades de la situació crítica al llarg del cicle vital
Conèixer pautes nutricionals associades al problema de salut i recuperació i al llarg del cicle vital
 A9 Conèixer formes de cures que prevenen complicacions i afavoreixen la curació
 A15 Aplicar valoracions neurològiques, del dolor, control de símptomes i monitorització en el pacient crític al llarg del cicle vital
 A21 Explorar l’observació, valoració i comunicació en l’atenció del pacient en situacions especials (per exemple la intubació); i als nadons en estat crític i als seus pares
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B2 Tiene un método de análisis que le permite identificar causas poco evidentes y avaluar su impacto en los problemas.
Presenta opciones de solución que son efectivas en la mayoría de los casos para resolver los problemas.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje