Grado de Enfermería (2009) (Campus Baix Penedès) |
Asignaturas |
ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2013_14 |
Asignatura | ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA | Código | 18224009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A1 |
Explicar els conceptes bàsics de filosofia, ètica i bioètica i dret, així com els principis ètics més rellevants en infermeria Reconèixer les dimensions ètiques de la cura humana | |
A4 |
Prendre consciència del rol professional en les diferents dimensions del cuidatge | |
A17 |
Explicar la influencia de la cultura i la societat en la construcció dels valors, creences i costums, estils de vida que repercuteixen sobre la salut, la malaltia i la curació Relacionar i analitzar els fets històrics de la disciplina i l'evolució humana amb el desenvolupament de la concepció social del ser humà Identificar els diferents paradigmes, escoles i els conceptes dels models teòrics i filosòfics més rellevants en infermeria Saber explicar i entendre els conceptes de salut, persona, entorn i cuidatge. Comprendre i saber explicar els diferents factors de cuidatges des de la perspectiva filosòfica del caring | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B5 |
Participa de forma activa y comparte información, conocimiento y experiencias. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C4 |
Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz. Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico. | |
C5 |
Muestra respeto por los derechos fundamentales y de igualdad entre hombres y mujeres. Muestra respeto a los valores propios de una cultura de paz y de valo res democráticos. |