Grado de Enfermería (2009) (Campus Baix Penedès) |
Asignaturas |
ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2012_13 |
Asignatura | ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA | Código | 18224009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formació bàsica | Primero | Primero |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Presentació assignatura Introducció a la metodologia d'aprenentatge i metodologia d'avaluació Valoració inicial del concepte de cuidar. |
Sesión magistral | Ensenyança expositiva: distingim dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l'aprenentatge es duu a terme a l'aula, envers l'exposició oral d'un tema pel docent i les classes expositives-interactives on a més de la lliçó magistral hi ha la participació de l'alumne, introduint la relació comunicativa entre el docent i el discent |
Seminarios | Dirigits als alumnes on es fa una exposició breu d'un tema en concret i els objectius a assolir. Es treballarà amb diferents tipus de materials (videos ,diaris situacions...) per estimular la discussió i l'anàlisi, on l'alumne ha d'arribar a unes conclusions envers a les qüestions plantejades |
Presentaciones/exposiciones | Presentació oral del treball en el aula utilitzant les TIC i/o expressions artístiques elaborant un video, teatre, dibuix... |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas | Estudi de situacions pràctiques per comprendre el cuidatge de l'ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...) en el camp de la infermeria |
Atención personalizada | Les professores/ors atendran les teves necessitats i els teus dubtes per poder-te assessorar al llarg del desenvolupament de l'assignatura |