Grado en Enfermería (2009) (Campus Baix Penedès) |
Asignaturas |
ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2016_17 |
Asignatura | ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA | Código | 18224009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||||
Seminarios |
|
Participació en l'anàlisi de situacións desde el cuidatge envers diferents models d'infermeria (caring-cinema) Participació en l'anàlisi del rol professional Elaboració de un pla de cures amb el diagnostics i les intervencións d'infermeria (NANDA; NIC; NOC) |
15% | |||||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Realització de un treball relacionat amb la historia d'Infermeria on es valora la capacitat d'anàlisi i síntesis escrita així como la creativitat en la elaboració. |
25% | |||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas |
|
Anàlisi de un fenómen/cas desde el factors de cuidatge Fonamentació científica Interrelació amb el grup de treball |
10% | |||||||
Pruebas mixtas |
|
Exercici teòric dels contiguts al llarg de l'assignatura | 50% | |||||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Avaluació continuada. Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats. A la segona convocatòria d'avaluació es lliuraran les parts no superades a la primera convocatòria i es farà l'avaluació de les mateixes amb excepció de les activitats que tenen una carrega de presencialitat. El professor/a, per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives, limita l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art. 21 NAM Grau). |