Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
SALUT, GÈNERE I DESIGUALTATS SOCIALS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | SALUT, GÈNERE I DESIGUALTATS SOCIALS | Codi | 18224220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Fòrums de discussió |
|
Participació en el foro de reflexió cooperativa. L’alumne haurà de realitzar reflexions a través de un gruo tancat en el Facebook seguint la temàtica proposada, així com les aportacions realitzades per la resta del grup | 15% | |||||
Debats |
|
Durant les classes es proporcionaran als estudiants diversos capítols i / o articles científics per estimular i aprofundir temàtiques desenvolupades en l'assignatura. Els estudiants, dividit en grups de màxim 4 persones, elaboraran algunes reflexions i crítiques al material que exposaran a la classe. | 15% | |||||
Pràctiques a través de TIC |
|
Recerca, anàlisis i visió de material visual i Web 2.0 en referència a un tema específic de gènere i salut. Es valora l'originalitat del material trobat i la capacitat d'aplicar a la realitat d'infermeria (educació, prevenció, etc.) | 25% | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentació, anàlisis i recerca de material visual i Web 2.0 en referència a un específic tema de salut, gènere i desigualtat. La realització i recerca del material visual i / o Web 2.0 serà estructurat seguint les pautes metodològiques donades a classe i pujades en el Moodle. Els alumnes, dividit en grups de màxim 4 persones, hauran de realitzar una síntesi final de caràcter crític i reflexiu que s’adjuntarà al material visual trobat. La presentació tindrà lloc a l'aula amb l'auxili de algun programa informàtic de presentació àudio-visual (per exemple: Movie Maker, Power Point, etc.). Els estudiants demostraran així haver integrat els coneixements apresos en les classes i en les lectures / visions de diferents materials amb los recursos àudio vídeo. | 45% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord a l'article 21 de la Normativa Acadèmica durant les activitats avaluatives està limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves Es seguirà modalitat d'avaluació continuada. L'alumne que no superi alguna de les proves a la primera convocatòria recuperarà l'activitat suspesa seguint la mateixa modalitat de prova i avaluació en la data assenyalada a l'inici del curs. |