2016_17
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació assignatura
Introducció a la metodologia d'aprenentatge i metodologia d'avaluació
Valoració inicial del concepte de cuidar.
Sessió Magistral Ensenyança expositiva: distingim dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l'aprenentatge es duu a terme a l'aula, envers l'exposició oral d'un tema pel docent i les classes expositives-interactives on a més de la lliçó magistral hi ha la participació de l'alumne, introduint la relació comunicativa entre el docent i el discent
Seminaris Síntesi bibliogràfica envers la filosofía del caring. Participació en l'anàlisi dels principis ètics, valors i creençes
Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema).
Profunditzar aspectes relacionats amb el llenguatge infermer, el procès d'atenció d'infermeria i el judici clínic en relació dels continguts donats a les sessions magistrals
Presentacions / exposicions Presentació oral del treball en el aula utilitzant les TIC i/o expressions artístiques elaborant un video, teatre, dibuix...
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estudi de situacions pràctiques per comprendre el cuidatge de l'ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...) en el camp de la infermeria
Atenció personalitzada Les professores/ors atendran les teves necessitats i els teus dubtes per poder-te assessorar al llarg del desenvolupament de l'assignatura