2021_22
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA BÀSICA EN EL CICLE VITAL
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A13 Conèixer les característiques de les necessitats bàsiques en la persona adulta
Conèixer les intervencions de cuidats infermers en cadascuna de les necessitats de la persona sana al llarg del cicle vital tenint en compte les creença, els valors i altres factors com la multiculturalitat
 A14 Analitzar les característiques universals de les necessitats de la persona al llarg del cicle vital en funció dels canvis que presenten, des de la perspectiva de prevenció, promoció i qualitat de vida
Reflexionar des de l'ètica de la cura sobre els principis que han de regir les relacions en les diferents etapes del cicle vital
Conèixer les característiques de les necessitats bàsiques en la persona adulta
Conèixer les intervencions de cuidats infermers en cadascuna de les necessitats de la persona sana al llarg del cicle vital tenint en compte les creença, els valors i altres factors com la multiculturalitat
 A18.1 Descriure les fases del cicle menstrual i aprofundir en les necessitats de la dona i parelles en el procés prenatal, part i puerperi
 A18.2 Descriure les fases del cicle menstrual i aprofundir en les necessitats de la dona i parelles en el procés prenatal, part i puerperi
 A19.1 Conèixer i diferenciar els conceptes de prematur i postmadur, nounat, lactant, preescolar, escolar i adolescent.
 A19.2 Identificar les etapes de creixement i desenvolupament físic, psicosocial i cognitiu al llarg del cicle vital.
Analitzar des de la perspectiva de qualitat de vida en les etapes des de nounat a l'adolescència els aspectes singulars de les necessitats, aprofundint en l'anàlisi de la sexualitat en l'adolescent
 A20 Conèixer i diferenciar els conceptes de gerontologia, geriatria, envelliment, senescència, senilitat, senectut, ancià vell, analitzant les conseqüències socials, econòmiques i sanitàries que l'edat té per a la persona, aprofundint en les necessitats específiques de l'ancià
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT4 RA1. Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup.
RA2. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
RA3. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup.
RA4. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes.
 CT5 RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
RA3. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
RA3. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
 CT7 RA2. Identificar els principals problemes ambientals.
RA3. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat.
RA4. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge