2023_24
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A19.5
A19.7
Es valorarà la participacio activa a l´aula i la presentació escrita de treballs 15%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A19.4
A19.6
Es demana l´assistencia al menys a un 80% de les sessions, el compromís, participació i aportacions al grup; l'aprofundiment dels continguts i l'assoliment dels objectius planificats en el grup de treball.
A part, els continguts seran avaluats a la prova objectiva tipus test
15%
Presentacions / exposicions
A19.7

Exposició a l'aula mitjançant mètodes audiovisuals.
Proves objectives de tipus test
A7
A18.1
A19.4
Avaluacio dels coneixements impartits a les sessions magistrals, tallers, seminaris, ABPs. 70%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En el moodle trobareu tota la informació de com funciona l'assignatura. El material audiovisual facilitat per el professorat, es només un esquema per impartir les classes. creiem que es imprescindible agafar apunts i consultar la bibliografia recomanada a classe per poder assolir el grau de coneixements, aptituds i competències necessàries. 

S'aproven totes les activitats avaluables amb un 5, a excepció de les dues proves parcials, on es demanara un minim de 6  a les dues; si l’ alumne vol no presentar-se a l’ examen final tipus test. . Si no es així, i la nota de un o els dos parcials es inferior a 6, l'alumne es tindrà que presentar a la prova tipus test de la convocatòria oficial. Si qualsevol altre de les activitats avaluables en primera convocatòria estigues suspesa o no presentada, el professor pot considerar la presentació d'una activitat extra avaluable, amb la data límit de la convocatòria oficial.

Les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta u online. Les llengues d´ imparticio de l´assignatura seran el castella i el catala

D'acord a l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. 

Els exàmens es realitzaran de forma presencial

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

Recuperació (segona convocatòria):

Realització d'una prova mixta que integrarà preguntes curtes i/o preguntes tipus test i/o resolució d'un cas pràctic. El temari de la prova estarà relacionat amb el contingut de les classes magistrals, els seminaris, i els ABP. 

- La prova mixta es considerarà aprovada amb una qualificació mínima de 50 (5,0). 

Recuperació en convocatòria extraordinària: 

- Quan un estudiant, per causes de força major i/o en casos excepcionals, no pugui assistir a una activitat avaluativa i sigui acceptada la seva sol· licitud de convocatòria extraordinària, l'activitat avaluativa podrà ser mitjançant prova mixta i/o prova oral.