2014_15
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Grau de Biotecnologia (2009)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES EXTERNES
   Mecanismes coordinació/seguiment
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques).
Descripció
Coordinador/a de Pràctiques Externes. El Coordinador/a, al Grau de Biotecnologia és un professor/a del Departament de Bioquímica i Biotecnologia. El Coordinador de les Pràctiques Externes tindrà les funcions següents: -Informar a principi de curs, de les normes que afecten a la realització i avaluació de les Pràctiques Externes en una sessió presencial orientativa a tots els estudiants matriculats. -Assignar a tots els alumnes el centre receptor respectant tant com es puguin les preferències de l’alumnat. -Assegurar que els alumnes iniciïn les Pràctiques Externes després de formalitzar el Conveni entre URV i el Centre Receptor i el Conveni Específic de Centre. Els alumnes han d’estar matriculats de l’assignatura de Pràctiques Externes per tal de poder-la realitzar. -Comunicar als tutors acadèmics quins dels seus alumnes tutoritzats estan matriculats de l’assignatura a l’inici dels curs. -Fer pública, a través del Moodle, una llista en la qual es desglossarà la relació alumne/a, centre receptor , tutor professional i tutor/a acadèmic/a (telèfon, e-mail, localització, horari d’atenció). -Informar als alumnes sobre les pautes per l’elaboració de la memòria. Els tutors acadèmics seran els tutors designats quan els alumnes es matriculen en el Grau de Biotecnologia. Aquests tutors acadèmics són professors/res de la Facultatd’Enologia implicats en la Docènciadel Grau de Biotecnologia. El tutor/a acadèmic/a de les pràctiques externes tindrà tindrà únicament funcions de seguiment de l'alumne per comprovar que tot va d'acord amb el que preveu i ratificar la Fitxa de seguiment del tutor. Si s’escau, informar al Coordinador sobre les incidències  que tinguin lloc. Tutor del Centre Receptor. El tutor del Centre Receptor  tindrà com a funcions: - Assegurar que l’alumne pugui realitzar les pràctiques en condicions de seguretat i higiene en el treball. - Assegurar a l’alumne un correcte aprenentatge, seguint sempre les normes internes de l’empresa i la confidencialitat. - Omplir la Fitxa de l’avaluació de l’alume de l’empresa en la qual l’estudiant ha realitzat les pràctiques externes.