2014_15
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Grau d'Enologia (2009)
 Assignatures
  QUÍMICA ENOLÒGICA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A2
A9
Es valorarà la correcta aplicació dels continguts explicats a classe en la ressolució de forma correcta i raonada de qüestions i problemes. 8%
Debats
A2
A9
Es valorarà:
- com s'apliquen els coneixements explicats a la classe magistral
- la discussió, amb base científica, sobre qüestions concretes relacionades amb temes de l'assignatura
2%
Presentacions / exposicions
A2
A9
Es valorarà:
- el contingut: nivell, correcció "química", on s'ha buscat la informació, com s'ha estructurat.
- les respostes a les preguntes formulades
- la correcció gramatical de la presentació oral i escrita
- la claredat de l'exposició, si es fa de manera interessant i convincent, així com la forma d'expressar-se en públic.
- la correcta utilització de l'editor de textos i les presentacions power point.
10%
Proves objectives de preguntes curtes
A2
A9
Es valorarà la correcta aplicació dels continguts explicats a classe en la ressolució de forma correcta i raonada de qüestions i problemes. A la primera convocatòria es realitzaran un total de 4 proves de preguntes curtes al llarg de l'assignatura. 80%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria: Les proves de preguntes curtes correspondran a quatre controls que es realitzaran al llarg de l'assignatura.

Segona convocatòria: els quatre controls, els debats i els exercicis seran substituits per una prova única, que correspondrà al 90% de la nota final.

Primera i segona convocatòria: Tots els alumnes matriculats hauran de presentar un treball, que suposa el 10% de la nota final tant en la primera com en la segona convocatòria.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

${1}iLa realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. ${1}i