2014_15
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Grau d'Enologia (2009)
 Assignatures
  ENOLOGIA GENERAL II
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A8 Disposar dels coneixements necessaris per a dirigir els processos de fermentació i vinificació en funció de la qualitat de la matèria primera i tipologia de vi a elaborar.
Disposar dels coneixements específics necessaris per a l'elaboració de vins especials (espumosos, vins de criança, generosos, ?)
Disposar dels coneixements necessaris sobre materials d'elaboració (llevats, activadores, enzims, clarificants...) i processat (suro, roure, barriques ampolles, etiquetes, caixes,).
Disposar dels criteris necessaris per a decidir segons l'estat de maduració del raïm, la data de verema i l'entrada de la mateixa en celler.
 A9 Disposar de la capacitat d'associar percepcions sensorials amb composició del producte a fi i efecte de modificar processos, catalogar qualitats i comunicar sensacions.
Disposar dels coneixements necessaris per a interpretar les analítiques químiques i sensorials del producte i actuar en conseqüència.
Disposar dels coneixements necessaris sobre materials d'elaboració (llevats, activadores, enzims, clarificants...) i processat (suro, roure, barriques ampolles, etiquetes, caixes).
Disposar dels criteris necessaris per a decidir, controlar i dirigir la verema i l'entrada de la mateixa al celler.
 A10 Disposar dels coneixements necessaris per a interpretar les analítiques químiques i sensorials del producte i actuar en conseqüència.
Disposar dels criteris necessaris per a decidir, controlar i dirigir la verema i l'entrada de la mateixa en celler.
 A14 Disposar dels coneixements necessaris per a l'estabilització, filtració i embotellat del vi.
Disposar dels coneixements específics necessaris per a l'elaboració de vins especials (espumosos, vins de criança, generosos,)
 A15 Disposar dels coneixements necessaris per a l'estabilització, filtració i embotellat del vi.
Disposar dels coneixements necessaris sobre materials d'elaboració (llevats, activadores, enzims, clarificants) i processat (suro, roure, barriques ampolles, etiquetes, caixes).
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
 B3 Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
 B4 Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
 B5 Accepta i compleix les normes del grup
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
 C4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa