2016_17
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
 
 
Begudes Fermentades (2014)
 Assignatures
  MARKETING VITIVINÍCOLA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A11 Conèixer els principis del màrqueting. Adquirir els coneixements necessaris a les tècniques de comuinicació, promoció i distribució dels vins d'una empresa.
 A15 Conèixer amb precissió terminològica els conceptes bàsics de l'economia de l'empresa. Analitzar i avaluar les característiques econòmiques de l'empresa. Poder aplicar les tècniques i mètodes principals de la gestió d'empresa.
Conèixer els principis del màrqueting. Adquirir els coneixements necessaris a les tècniques de comuinicació, promoció i distribució dels vins d'una empresa.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B3 Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
 B6 Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
 C4 Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
 C5 Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics