2016_17
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
 
 
Begudes Fermentades (2014)
 Assignatures
  MARKETING VITIVINÍCOLA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A11
A15
B3
B6
C2
C4
C5
1 trabajo práctico por grupo (2-3 alumnos) e entregar via mail y presentar oralmente. 45%
Presentacions / exposicions
A11
A15
B3
B6
C2
C4
C5
Avaluació de la presentació oral del grup. 45%
Altres  

Els valorarà la participació a l'assignatura.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La segona convocatòria serà un examen tipus test.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.