2023_24
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Begudes Fermentades (2014)
 Assignatures
  ALTRES MICROORGANISMES D'INTERÈS EN ENOLOGIA I VITICULTURA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Analitzar i aplicar nous processos tecnològics que intervenen en el procès d'elaboració del vi.
Reconèixer la realitat química del color del vi.
Interpretar la copigmentació i la formació de nous pigments.
 A3 Dominar la biologia dels fongs.
Reconèixer quines són les bases tradicionals de la classificació dels fongs.
Distingir les aplicacions biotecnològiques dels fongs filamentosos.
Reconèixer les tècniques generals i selectives d'aïllament.
Conèixer les tècniques moleculars emprades en la tipificació, identificació i filogènia dels fongs filamentosos.
 A5 Analitzar i aplicar nous processos tecnològics que intervenen en el procès d'elaboració del vi.
 A9 Conèixer les tècniques de biologia molecular utilitzades en la identificació i caracterització de microorganismes del vi.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
 CT3 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió)
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi)
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat)
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació)
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació)
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu)
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge