Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Química Industrial (1993) |
Assignatures |
CONTROL DE PROCESSOS |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | CONTROL DE PROCESSOS | Codi | 20021010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aplicar, amb criteri, una equació d’estat apropiada per representar el comportament de un processo químic. | A3 |
B3 B15 |
C5 |
Descriure les condicions d'equilibri mitjançant propietats termodinàmiques. | A4 |
B15 |
C5 |
Interpretar les diferents formes de representar el comportament dinàmic dels processos. | A4 A6 |
B3 B8 |
C5 |
Seleccionar models termodinàmics apropiats a les característiques dels sistema. | A4 |
B3 B8 B11 |
C5 |
Ajustar paràmetres de models de sistemes de control. | A4 |
B15 |
C5 |
Descriure els criteris d’estabilitat del sistema con o sense control. | A4 A5 |
B3 |
|
Calcular sistemes en equilibri químic en funció de la temperatura, la pressió i la composició, amb reacció múltiple o única. | A4 A5 |
B1 B5 |
C5 |
Cercar a la literatura els valors de les paràmetres mes adequats para un sistema amb controladors. | B3 B10 B11 |
C1 C5 |
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | B7 |
C1 C5 |
|
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. | B12 B13 B18 |