University Rovira y Virgili |
Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Bachelor's Degree in Agricultural and Food Engineering (2010) |
![]() |
![]() |
![]() |
IDENTIFYING DATA | 2020_21 |
Subject | MANAGEMENT AND VALUATION OF AGRIBUSINESS BY-PRODUCTS | Code | 20214112 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | Fourth | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | |||||||
Practical cases/ case studies |
|
L'estudiant ha de donar resposta al cas pràctic plantejat, plasmant de manera pràctica els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura | 25% | |||||||
Short-answer objective tests |
|
Proves que inclouen preguntes directes sobre un aspecte concret. L'estudiant ha de respondre de manera directa mitjançant els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és breu. | 30% | |||||||
Practical tests |
|
Encàrrec de disseny d’una planta de procés (API) o activitat alternativa per estudiants GEBA. Important alumnat que cursa el GTBA: no aplica el 15% de la nota procedent de l'API o de l'activitat alternativa sinó que serà un supòsit pràctic de gestió de residus. | 15% | |||||||
Extended-answer tests |
|
Proves que inclouen preguntes obertes sobre un tema. L'estudiant ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és extensa. | 30% | |||||||
Others |
Other comments and second call | |||
ADAPTACIÓ DE L'AVALUACIÓ PEL CURS 2020-21: Avaluació continuada: Es manté un 60% de la nota corresponent a proves objectives de preguntes curtes i proves de desenvolupament. Es manté la contribució del 25% per la realització de supòsits pràctics i del 15% per proves pràctiques de disseny d'una planta de procés o activitat equivalent. Segona convocatòria: Es manté que el 40% correspondrà a la resolució de supòsits pràctics/estudi de casos (realitzats durant el curs) i el 60% correspondrà a una única prova de continguts de tot el curs. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |