2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau en Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE GRAU
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Fonamenta les decisions de projecte en les bases científiques i tecnológiques de la propia especialitat.
Aplica els coneixements en matèries bàsiques per realitzar el disseny d'un projecte.
 A2.2 Elabora informes tècnics.
Aplica les tècniques topogràfiques als problemes de camp.
 A2.3 Completa un exercici original a realitzar individualment i presenta i defensa davant un tribunal universitari, consistent en un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Industrial de caire professional en el que es sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyament
 A2.4 Coneix la legislació bàsica que aplica al projecte i sap on buscar-la.
 A4.12 Planifica mitjançant diagrames de barres o altres tècniques senzilles les tasques a dur a terme en cada etapa de projecte.
 A6.1 Culmina l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació en un projecte integrador.
Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyer Mecànic amb l'experiència directa en el desenvolupament d'un projecte tècnic original.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
 B1.2 Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis.
 B1.3 Es capaç de superar les dificultats sorgides del treball, tant individual com en grup.
 B2.1 Defineix les tasques que permetran assolir els objectius del projecte.
Estableix objectius clars pel projecte.
 B2.2 Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes.
 B4.2 Analitza l'entorn laboral o professional de l'àmbit d'estudi (entorn).
Dissenya itineraris acadèmics i de inserció laboral o professional (itineraris).
Identifica el propi procés d'aprenentatge (aprenentatge).
Aprofundeix en l'autoconeixement acadèmic, laboral o professional (autoconeixement).
 B4.4 Fa aportacions significatives o certes innovacions.
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits.
 B5.3 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius.
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
 B6.1 Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica)
 B6.2 Identifica els principals problemes ambientals. (Medi ambient)
Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s'implica en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge