2021_22
Educational guide 
School of Chemical Engineering
A A 
english 
Bachelor's Degree in Bioprocess and Food Engineering (2017)
 Subjects
  CARTOGRAPHY AND TOPOGRAPHY
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A1.1 Coneix, comprèn i utilitza els principis de: Aixecaments i replantejaments topogràfics. Cartografia, Fotogrametria, sistemes d'informació geogràfica i teledetecció en agronomia.
 A2.4 Realitza lectures de planimetria. Interpreta plànols.
Utilitza taquímetres, estacions totals, GPS, etc.
Obté i interpreta plans topogràfics d’obtenció de corbes de nivell.
Coneix el sistema de coordenades UTM.
Realitza i comprèn perfils longitudinals i transversals.
Empra i fa servir nivell: clàssic i làser.
Realitza aixecaments de plànols per procediments clàssics: cintes, cadenes i esquadres.
 A2.5 Dissenya projectes mitjançant topografia.
 A2.6 Utilitza perfils topogràfics per a la valoració d'obres.
Replanteja obres a partir de plànol topogràfic.
 A4.9 Empra les magnituds de el sistema mètric decimal i mesures agràries.
Coneix i aplica el dibuix cartogràfic. Simbologia general i aplicacions.
Type B Code Learning outcomes
 B3.2 S'alinea amb els objectius col·lectius de l'equip
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques de l'equip.
Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip
Contribueix a la cohesió de l'equip amb la seva forma de comunicar i relacionar-se.
 B3.3 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències.
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes de l'equip.
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
 B4.1 Desenvolupa estrategies pròpies per resoldre problemes i trobar solucions.
 B4.3 S'adapta correctament a les metodologies docents del tipus "active learning".
En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació.
 B4.4 Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits.
Fa aportacions significatives o certes innovacions.
 B5.1 Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa.
Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’acord amb la bibliografia donada i en el temps previst.
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball.
Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge.
 B5.2 Metòdicament es pregunta sobre noves formes de fer les coses, busca nous procediments i mètodes, i experimenta amb procediments nous.
Analitza riscos i beneficis de la innovació.
Pren decisions amb criteri en situacions compromeses i sota pressió.
Type C Code Learning outcomes