Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Bachelor's Degree in Food Bioprocess Technology (2018) |
Subjects |
ECONOMICS AND INDUSTRIAL ORGANISATION |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | ECONOMICS AND INDUSTRIAL ORGANISATION | Code | 20244010 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Basic Course | Second | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1.1 |
Aplica correctament el concepte d'empresa, el seu marc institucional i jurídic així com els principis d'organització i gestió d'empreses. | |
A1.3 |
Estima de forma bàsica la viabilitat econòmica dels projectes d'inversió. Calcula i estima a nivell elemental els costos d'un projecte d'inversió. | |
A3.6 |
Coneix el món de les organitzacions empresarials i comprèn els seus necessitats estratègiques. Aplica coneixements d'economia i organització industrial. Analitza el context socioeconòmic de les organitzacions empresarials, a partir dels coneixements econòmics bàsics. Aplica coneixements bàsics en la direcció d'empresa. Descriu el sistema empresarial en termes d'inputs, processos, productes, fluxos d'informació, proveïdors, clients i entorn. Aprèn i sap aplicar el llenguatge empresarial per interactuar en equips interdisciplinaris. Entèn el paper del professional de l'enginyeria dins de les organitzacions empresarials. Adquireix coneixements i competències que li permeten, en el desenvolupament de les seves funcions com a futur professional de l'empresa, contribuir a la millora de la competitivitat de les empreses. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués. Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...). Usa un llenguatge apropiat a la situació. | |
B1.5 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com a eina de treball. Utilitza programari per a comunicació: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals. Utilitza programari per a comunicació virtual: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu etc. Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. | |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies per resoldre problemes i trobar solucions. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’acord amb la bibliografia donada i en el temps previst. Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball. Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge. | |
Type C | Code | Learning outcomes |