2023_24
Educational guide 
School of Chemical Engineering
A A 
english 
Occupational Risk Prevention(2009)
 Subjects
  SAFETY IN THE WORKPLACE
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A1 Coneix quan es pot recórrer a la protecció individual i sap escollir l'adequada.
Realitza la investigació d'un accident i tracta l'anàlisi estadístic dels produïts.
Sap fer una anàlisi d'avaluació general del risc d'accident, per llocs de treball, considerant la perspectiva de gènere i l'envelliment del personal.
Coneix què són i com planificar inspeccions de seguretat (controls de condicions i activitat)
Coneix l'efecte positiu que la seguretat industrial, la seguretat del producte i la gestió de la qualitat, tenen sobre la prevenció.
Sap establir la senyalització de seguretat necessària en un entorn de treball.
Té en compte les actuacions a considerar en matèria de seguretat viària.
Tracta amb agilitat les exigències legals establertes en relació als llocs i espais de treball.
Coneix els ítems necessaris per a avaluar el risc en equips de treball (màquines, instal·lacions, eines, etc.)
Sap com és i on està el risc elèctric i les mesures a adoptar per a la seva prevenció.
Avalúa el risc de productes químics i residus perillosos, des del punt de vista de la seguretat en el treball.
Identifica el risc d'incendi i estableix la seva prevenció i les instal·lacions contra-incendis necessàries.
Analitza i avalua els riscos d'accident i la investigació dels mateixos com a mètode preventiu.
 A2 Coneix com ha de ser un pla d'emergència i autoprotecció.
 A4 Té el coneixement dels conceptes bàsics de seguretat i salut en el treball.
Identifica els orígens del risc dins del context de l'entorn laboral i l'enfocament d'empresa saludable.
Type B Code Learning outcomes
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
 CT3 Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió)
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi)
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat)
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació)
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació)
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
 CT7 Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant. (Igualtat)
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumenta basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana)
Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Type C Code Learning outcomes