Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Occupational Risk Prevention(2009) |
Subjects |
MEDICINE, ERGONOMICS AND PSYCHOSOCIOLOGY APPLIED TO RISK PREVENTION |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | MEDICINE, ERGONOMICS AND PSYCHOSOCIOLOGY APPLIED TO RISK PREVENTION | Code | 20605104 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Identifica els factors de naturalesa psicosocial, els avalua, coneix les seves conseqüències, i les formes d'intervenció. | |
A2 |
Defineix els conceptes bàsics de la medicina del treball i els seus camps d'aplicació a la prevenció de riscos laborals. | |
A3 |
Planifica i realitza actuacions de promoció i vigilància de la salut en l'empresa. | |
A4 |
Identifica els factors de naturalesa ergonòmica, els avalua, coneix els seus conseqüències, i les formes de intervenció. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT7 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant. (Igualtat) | |
Type C | Code | Learning outcomes |