2017_18
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Enginyeria Química (2013)
 Assignatures
  AUDITORIA I CERTIFICACIÓ INDUSTRIAL
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A4.2 Identifica els perills d'accidents en la indústria química.
Realitza informes d'anàlisis quantitatives de risc i de seguretat industrial.
Identifica les funcions generals i específiques del professional de la prevenció.
Analitza i avalua els riscos d'accidents laborals i la investigació dels mateixos com a mètode preventiu.
 A4.5 Identifica la necessitat de la qualitat en la indústria, així com la seva estructura i ubicació dins de l'organització de l'empresa actual, així com comprèn que són i per a què serveixen els costos de la qualitat.
Aplica les tècniques de planificació avançada de la qualitat per garantir que els processos de fabricació siguin capaços de produir amb la qualitat especificada.
Coneix les diferents tècniques per a la verificació i el procés d'auditoria.
Sap com integrar l'acció preventiva en el conjunt d'activitats de l'empresa i quins principis s'han de seguir per a la seva implantació.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
 B3.1 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències.
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes del grup.
Col • labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits.
Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva.
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip.
 B5.2 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius.
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges.
Elabora una estratègia per resoldre el problema.
Dirigeix el procés de presa de decisions de manera participativa.
Obté el suport necessari d'altres per assolir l'èxit de les seves decisions.
 B5.3 Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1.1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
 C1.4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa