2013_14
Educational guide 
School of Chemical Engineering
A A 
english 
Chemical Engineering (2013)
 Subjects
  INDUSTRIAL LEADERSHIP
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A14 Identifica i diferencia les funcions del lideratge i del management.
Defineix el lideratge transformacional i el compara amb el tipus de lideratge propugnat pels models d'excel • lència organitzacional.
Recorda i explica els principals models de lideratge transformacional basats en comportaments.
Defineix els conceptes de visió, missió i valors.
Identifica i explica els comportaments clau que sustenten la competència de 'Integritat'.
Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel lent.
Identifica i explica els comportaments clau per influenciar positivament als grups d'interès externs.
Identifica i explica els comportaments clau per impulsar la millora contínua i la innovació en l'organització.
Identifica i explica els comportaments clau per aprofitar el màxim potencial de les persones de l'organització.
Type B Code Learning outcomes
 B2.1 Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte.
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius.
Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides.
Desenvolupa estratègies per involucrar a l'equip en la consecució dels objectius.
Col · labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat.
Fomenta que todos los miembros se comprometan con la gestión y funcionamiento del equipo.
 B2.2 Com a líder d'un equip, és capaç de descriure les tasques i la seqüència temporal de les mateixes suficients perquè l'equip les desenvolupi de forma eficaç.
 B8 Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat.
Type C Code Learning outcomes
 C2.1 Respect fundamental rights and equality between men and women.
Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th ose with special educational needs.
Be respectful of the values of a culture of peace and democracy.