2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Enginyeria Química (2013)
 Assignatures
  GESTIÓ DEL CANVI
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A4.4 Explica la importància cabdal de la competència 'Resposta al Canvi' en els temps actuals tant per als individus com per a les organitzacions.
Comprèn els fenòmens interns i externs que impulsen el canvi en les organitzacions.
Aplica una metodologia fonamentada de gestió del canvi.
Aconsegueix el compromís amb el canvi de tots els grups d'interès rellevants i implicar-los en la definició i planificació del canvi.
Facilita el desenvolupament dels plans de canvi.
Gestiona la implantació i els riscos del conjunt de programes de canvi.
Gestiona la comunicació amb els grups d'interès en relació amb el canvi.
Identifica i explica els comportaments que demostren les persones altament resilients.
Identifica i explica les etapes de les resistències positiva i negativa als canvis.
Avalua la capacitat de resposta i el grau de confort amb el canvi de les persones a càrrec.
Facilita la transició de les persones a càrrec.
Dissenya un balanç de conseqüències que fomenti l'adopció dels nous comportaments i l'abandonament de què són inefectius.
Crea plans de desenvolupament personal efectius.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2.1 Col · labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat.
Proposa al grup fites ambicioses i clarament definides.
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius.
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l'equipo a la consecució dels objectius.
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real de intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte.
 B2.3 Estableix les estratègies per a que cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències.
 B3.2 Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip.
 B4.1 Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació.
 B4.2 Desenvolupa recursos i estratègies que li faciliten la transició al món laboral.
 B5.3 Coneix diferent hardware d'ordinadors.
Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball.
Utilitza software per a comunicació off-line: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals.
Utilitza software per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blogs…), correu electrònico, fòrums, xat, videoconferencias, eines de treball col.laboratiu...
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient.
Avalúa críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements i sistema de valors.
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l'accés a la informació el seu ús.
Reflexiona, revisa i avalúa el procés de gestió de la informació.
Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat.
 B6.1 Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones.
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat.
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge