Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Gestió d'Empreses Tecnològiques (2017) |
Assignatures |
DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES | Codi | 20725103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura. S'explica els objectius, continguts, metodologies i criteris d'avaluació. Exposició dels continguts de l'assignatura. Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Fòrums de debat | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Supervisió | Conjunt d’ activitats que promouen un espai de reflexió i d’exercici del pensament crític on es posen en relació i es contrasten els coneixements teòrics i l’aprenentatge pràctic. Permet situar tot un bagatge de coneixements, tècniques, i experiències adquirides en la formació de l’estudiant. En aquest espai tenen cabuda els aspectes personals i les respostes vivencials o sentiments que en la metodologia de la supervisió poden trobar orientació i suport. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Xerrades, taules rodones, congressos, aportacions i exposicions amb ponents de prestigi, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Atenció personalitzada | Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüestions i dubtes concrets. |