2017_18
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Gestió d'Empreses Tecnològiques (2017)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A1.1
A2.4
B1.1
Els estudiants revisaran els principals continguts mitjançant estudi de casos i pràctiques. El principal objectius és pensar críticament i sintetitzar els continguts. 20
Treballs
A1.1
A2.4
B1.1
L'estudiant haurà de resoldre un treball pràctic que inclourà tot el material de l'assignatura. 60
Proves orals
A1.1
A2.4
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball 20
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per la segona convocatòria els estudiants han de realitzar un examen final (60%) i han de lliurar un estudi de cas (40%). Si l'estudi de cas, l'han lliurat prèviament, mantindran la seva nota.