Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Gestió d'Empreses Tecnològiques/Technology and Engineering Management(2017) |
Assignatures |
ESTRATÈGIES DE RECURSOS HUMANS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ESTRATÈGIES DE RECURSOS HUMANS | Codi | 20725112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
L'alumen presentarà els exercicis pràctics realitzats a classe | 40% | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Els alumnes exposaran el treball pràctic de l'assignatura | 20% | ||||
Treballs |
|
Es plantejarà un treball pràctic a principi de quatrimestre per a que es realitzi i preseti al final del periode | 40% | ||||
Proves de validació |
|
Activitats per a confirmar la identitat de l'estudiant i validar que és l'autor de determinades proves d'avaluació realitzades al llarg del curs. | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Segona convocatòria: l'avaluació serà la mateixa que per a la primera convocatòria, doncs l'alumnat haurà de presentar els exercicis pràctics, el treball i la presentació del mateix. Durant les activitats d'avaluació els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells electrònics hauran d'estar apagats i ubicats fora de la vista a no ser que el professorat ho autoritzi expressament. ------ En les proves d'avaluació (presentacions, exàmens, qüestionaris, etc...), és possible que se li sol·liciti l'ús de la càmera del seu ordinador. L'estudiant haurà d'assegurar-se de que tota la seva cara estigui visible durant la durada de la proba d'avaluació (presentacions, exàmens, qüestionaris, etc...). Els estudiants han de tenir ordinador, webcam i micròfon que funcionin i suficient connexió d'internet. |