2009_10
Guia docent 
Escola Universitària de Turisme i Oci
A A 
català 
 
 
Direcció i Planificació del Turisme (2006)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE SEGMENTACIÓ I GESTIÓ DE PREUS DELS SERVEIS TURÍSTICS
DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) ESTRATÈGIES DE SEGMENTACIÓ I GESTIÓ DE PREUS DELS SERVEIS TURÍSTICS Codi 215161105
Ensenyament
Direcció i Planificació del Turisme (2006)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Obligatòria Primer Únic anual
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
SEGARRA ROCA, PEDRO
Adreça electrònica pere.segarra@urv.cat
Professors/es
SEGARRA ROCA, PEDRO
Web
Descripció general i informació rellevant En un entorn dominat per les decisions de màrqueting a nivell global, la constatació de la heterogeneitat en les persones, permet assolir importants avantatges competitius a les empreses que son capaces de dissenyar i escollir els segments de mercat adients a les seves capacitats d'oferta. L'atenció de col·lectius específics de mercat pot aportar un valor superior tant per a l'empresa com per l'usuari del producte turistic.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent