2011_12
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
 
 
Direcció i Planificació del Turisme (2006)
 Objectius

Objectius

Per poder respondre a les necessitats en canvi constant dels turistes, cal reunir un alt nivell de professionalitat i competència. Els responsables de la direcció i gestió d’organitzacions turístiques, així com aquelles persones que treballen en nivells directius mitjans i alts, han de disposar d’unes capacitats tècniques, interpersonals i intel•lectuals avançades. El màster en Direcció i Planificació del Turisme (MDPT) té l’objectiu de dotar els estudiants de coneixements avançats en turisme que els permetin assumir càrrecs tècnics i de direcció a les empreses i administracions públiques i treballar com a personal qualificat en l’assessorament professional, la innovació empresarial i l’estudi acadèmic en l’àmbit del turisme.

L’enorme complexitat del fenomen turístic requereix professionals amb un coneixement global i de gran abast de les múltiples disciplines relacionades amb la matèria. Els coneixements avançats en gestió estratègica, innovació, màrqueting, planificació del territori, economia i finances, legislació, etc. són primordials per prendre decisions de manera efectiva i competent en qualsevol tasca relacionada amb el turisme. El màster no tan sols se centra en aquests aspectes comuns, sinó que també ofereix als estudiants l’opció de triar assignatures especialitzades, una formació pràctica amb tutories i la realització de treballs finals tutoritzats per garantir competències reals de gestió.

Amb classes acadèmiques, conferències d’experts professionals i activitats basades en l’estudi, el MDPT s’ha dissenyat per garantir l’assoliment dels objectius següents: