Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ I SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | COMUNICACIÓ I SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ | Codi | 15224001 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
BUSTAMANTE, E. (coord.), Hacia un nuevo sistema mundial de comunicación. Las industrias culturales en la era digital, Ed. Gedisa, Barcelona, 2003. CARRASCOSA, J. L., Comunicación. De la Sociedad de la Información a la Sociedad de la Comunicación, Ed. Arcadia, Madrid, 2003. GUBERN, R., Comunicación y cultura de masas, Península, Barcelona, 1977. HABERMAS, J., Teoría de la acción comunicativa. 2 vols.: Racionalidad de la acción y racionalización social, T.I, Teoría de la acción comunicativa, T.II. Taurus, Madrid, 1987 (ed., orig. 1981). HABERMAS, J., Hª. y crítica de la opinión pública, Gustavo Gili, Barcelona, 1981. HABERMAS, J., Ciencia y técnica como “ideología”, Tecnos, Madrid, 1984. MARTÍN-PORTUGUÉS, J.M. La SI, ¿para qué sirve?, Editorial Tecno X, Barcelona, 2015. MATTELART, A., Historia de la Sociedad de la Información, Barcelona, Ed. Paidos, 2002. PEÑAFIEL, C. y LÓPEZ VIDALES, N. Claves para la Era Digital. Evolución hacia nuevos medios, nuevos lenguajes y nuevos servicios. Ed. Universidad País Vasco, Bilbao, 2002. SALVAT, G., y SERRANO,V., La revolución digital y la sociedad de la información, Zamora/Sevilla, Comunicación social, 2011. TIMOTEO, J., Hª. y modelos de comunicación en el s. XX, Ariel, Barcelona, 1987. TIMOTEO, J., Hª. de los medios de comunicación en España, Ariel, Barcelona, 1989. |
|
Complementària | |