2015_16
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
URV- CIUTADANA (Grau)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1
A4
A17
Integra part del contingut de l'assignatura. Es realitzarà l'estudi d'un cas amb diferents escenaris segon els objectius del tema i amb dades addiccionals a demanda de l'alumnat. ABP: la recerca i discussió de les evidències científiques, la capacitat de síntesi i l’assimilació dels principis científics, i l’autoavaluació grupal i individual. Es podrà realitzar també, si el professorat el considera necessàri, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats amb aquesta metodologia i part de l'assignatura
ABP

33,3%
Seminaris
A4
A17
B5
C4
C5
Es realitzarà un treball en petits grups sobre l'evolució històrica de la Infermeria. Es valorarà el treball en equip, l'exposició oral, la presentació i la coherència dels treballs
Durant els Seminaris es pasaran pel·licules relacionades amb els temes de l'assignatura. Seran objecte d'avaluació la descripció, identificació i anàlisi dels conceptes treballats en aquesta activitat
L’observació de l’assistència, participació i aportacions de l’alumnat als seminaris, i les narratives, es tindran en compte per l'avaluació final d'aquesta part de l'assignatura.
Es podrà realitzar també, si el professorat el considera necessàri, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats amb aquesta metodologia i part de l'assignatura
SEMINARIS

33,3%
Proves objectives de preguntes curtes
A1
A4
A17
B5
C4
C5
Proves que inclouen preguntes directes sobre un aspecte concret. L'alumnat ha de respondre de manera directa mitjançant els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'alumnat és breu.
Prova objectiva: assimilació del coneixement i principis científics de l'assignatura en relació als temes de Bases conceptuals d'infermeria.
33,3%
Altres  

En la segona convocatòria es seguiran criteris individualitzats per l'alumnat. I es basaran principalment en la la presentació dels treballs, que considere el professorat, que no han assolit el nivell corresponent per aprovar-los. Es podrà realitzar, si el professorat ho considera necessàri, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats en l'asssignatura

 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'alumnat aprovarà amb la nota de 5. Per aprovar l'assignatura es tindrà que haver superat les proves o treballs demanats en les diferents parts de l'assignatura. Es a dir la nota de la part d'Ètica, la de Història i la de les Bases Conceptuals, tenen que estar aprovades per poder fer mitjana. Seminaris + ABP tenen un pes del 33,3% de la nota final

La nota de la segona convocatòria es basarà en la presentació dels treballs que determine el professorat de forma individualitzada per l'alumnat que ho requereixi. Es podrà realitzar també, si el professorat el considera necessari, un examen escrit o oral, de tots els continguts l'assignatura.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.
La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.