2018_19
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
A A 
català 
Grau d'Arquitectura (2010)
 Assignatures
  INSTRUMENTS DE PLANEJAMENT.
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura.
Presentacions / exposicions Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
En un context virtual o semipresencial:
Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials mitjançant webconferència (Adobe Connect), presentacions gravades en vídeo pel professor i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants.
Sessió Magistral Els Plans directors territorials: Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre
La idea del Paisaje.
Sistemas de representación del paisaje.
L’exploració visual del paisatge.
patrimonio arquitectónico contemporáneo
Treballs Taller: Treballs pràctics:
-3 escales /4 àmbits: Municipal (població petita), Reus -Tarragona-Salou, Comarcal,
Provincial.
-Grups de màxim 3; però preferiblement individuals.
-Fins al 19 de novembre es treballarà en paper sulfuritzat, format DIN A2 i a mà. (Llapis de
carbó, negre, blau, verd, vermell i groc).
-A partir del 19 de novembre, (Diagnosi) es pot treballar en format DIN A3/A2 en paper
imprès.
Passos a donar:
-representar el marc de actuació. marc geogràfic; límits administratius, la geografia; les
construccionsi/o nuclis de població.
-representar les infraestructures.
-representar el patrimoni.
-representar els usos.
-identificar el vuits.
-realitzar una diagnosi.
-proposar una actuació.
Atenció personalitzada El Taller consta d’una part teòrica i una de pràctica. Els projectes pràctics es desenvolupen a l’aula en sessions presencials i requereixen una dedicació complementària dels estudiants al desenvolupament dels projectes sense tutela.
Té un caràcter progressiu i permet l’adquisició competencial acumulativa.
(*) Aquesta metodologia és referència en el Grau d’ Arquitecte segons la ORDEN ECI 3856/2007, de 27 de desembre.