Per l’avaluació de l’alumne és contemplarà com a requisit l’assistència dels alumnes a les tutories col.lectives, així com un informe positiu per part del tutor del centre col.laborador.
A més es tindrà en compte:
a) 10%: Informe autoavaluació de l’alumne (veure annex 6)
b) 30%: Avaluació tutor de la institució (veure annex 5)
c) 60%: Valoració, per part del tutor de la Facultat, de la Memoria-Informe presentat per l’alumne, tenint present els següents criteris:
a) Aspectes formals
b) Aspectes de contingut:
- Qualitat de documentació en relació a les possibilitats dels tema
- Coherència interna entre les diferents parts del treball
- Disseny del pla d’intervenció de qualitat, coherent i viable
- Aplicació i desenvolupament del pla de treball
- Nivell de reflexió i d’aportacions personals
- Interrelació i contrast entre els coneixements i experiències de la pràctica professional desenvolupada i les aportacions teòrico-pràctiques utilitzades com a referents
|