Educació Social (1999) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ DIDÀCTICA EN EDUCACIÓ D´ADULTS |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INTERVENCIÓ DIDÀCTICA EN EDUCACIÓ D´ADULTS | Codi | 11081108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Psicopedagogia de l’educació d’adults. | 1.1. Ser adult. 1.2. Els contexts de referència en l’actuació didàctica amb persones adultes. 1.3. El procés d’ensenyament-aprementatge amb persones adultes. 1.4. Els components i els resultats de l’aprenentatge de l’adult. 1.5. El formador d’adults. |
2. Realitat i perspec-tives de l’educació de persones adultes. |
2.1. Present i futur de l’educació d’adults. 2.2. L’educació d’adults en l’educació permanent. 2.3. Perspectiva històrica. 2.4. Reptes, dinàmica i objectius de l’educació d’adults en la situació actual |
3. Un nou model de formació de persones adultes. | 3.1. Les discrepàncies com a base de l’actuació didàctica en l’educació d’adults. 3.2. De l’anàlisi de situació, interessos i necessitats al programa d’acció didàctica. 3.3. Els grups d’aprenentatge. 3.4. L’entorn organitzatiu. |
4. La planificació i el desenvolupament curricular en la educació d’adults. | 4.1. La Macroprogramació. 4.2. La Microdidàctica: La programació de l’aprenentatge. |