Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
EXPRESSIÓ CORPORAL |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | EXPRESSIÓ CORPORAL | Codi | 11181202 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Pedagogia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | miriam.segura@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | OBJECTIUS - Conèixer i experimentar amb el gest i el moviment com a recurs expressiu del cos. - Aprofundir en el coneixement i consciència del propi cos i de les seves possibilitats. - Accedir al plaer de jugar, percebre, dansar i expressar-se amb el cos i a través del cos, el moviment, la paraula, l’espai, el ritme, els objectes i el grup de forma participativa i implicada, per afavorir el desenvolupament de la creativitat i la comunicació. - Valorar i respectar la capacitat expressiva dels companys i l’exteriortizació de sentiments. - Reflexionar entorn a l’aplicació didàctica dels diferents continguts que conformen el bloc d'expressió i comunicació corporal. - Analitzar diferents aspectes educatius i actitudinals, i transferir-los en diferents contextos escolars: en la interacció educativa amb els nens i les nenes, amb l’equip de professors i professores, en reunions i en entrevistes. | |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |