Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
L'ENSENYAMENT DEL LÈXIC A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | L'ENSENYAMENT DEL LÈXIC A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix els nous models d'explicació del component gramatical, lèxic, fonètic-fonològic, pragmàtic i semàntic de la llengua que influeixen directament en els enfocaments metodològics adoptats a l'hora del treball amb aquests a l'aula d'E/LE. Seleccciona el mètode d'instrucció lèxica més adequat per a l'ensenyament i l'aprenentatge del lèxic, en funció del context i el perfil dels estudiants. | |
A5 |
Coneix els nous models d'explicació del component gramatical, lèxic, fonètic-fonològic, pragmàtic i semàntic de la llengua que influeixen directament en els enfocaments metodològics adoptats a l'hora del treball amb aquests a l'aula d'E/LE. | |
A8 |
Dissenya estratègies i materials per a l'ensenyament dels components gramatical, lèxic, semàntic, pragmàtic i fonètic-fonològic de la llengua. Seleccciona el mètode d'instrucció lèxica més adequat per a l'ensenyament i l'aprenentatge del lèxic, en funció del context i el perfil dels estudiants. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |