Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE LA MÚSICA I LA DANSA A INFANTIL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE LA MÚSICA I LA DANSA A INFANTIL | Codi | 11274220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació infantil. | |
A11 |
Aplica els elements que integren el disseny curricular de l'àrea de la música en l'educació infantil. | |
MEMD1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació infantil. | |
MEMD4 |
Determina cada un dels aspectes que integren l'educació musical en l'etapa d'educació infantil, dominant les estratègies i recursos metodològics i didàctics necessaris. | |
MEMD6 |
Elabora propostes de programació adequades a diferents situacions a l’aula. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses | |
B4 |
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Fa presentacions interessants i convincents | |
B8 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |