Grado en Psicología (2009) |
Asignaturas |
PSICOLOGÍA COMERCIAL Y DEL CONSUMO |
Contenidos |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | PSICOLOGÍA COMERCIAL Y DEL CONSUMO | Código | 11204226 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
tema | Subtema |
Tema 1.Conceptes i dimensions psicològiques i econòmiques del consum. 1.1. Qüestions elementals 1.2. Conceptes de consum i Màrqueting 1.3. Referències històriques: arrels interdisciplinàries. Dimensions Psicològiques i econòmiques de la Psicologia econòmica i del consumidor a Espanya. 1.4. Qüestions per a reflexionar i debatre Tema 2. Teories i models del comportament del consumidor. 2.1. Teoria i avaluació de Models 2.2. Tècniques d’investigació de la conducta del consumidor. La segmentació de mercats. |
|
Tema 3. Dimensions psicològiques del consumidor. 3.1. Conceptes bàsics sobre motivació del consumidor 3.2. Personalitat i comportament del consumidor 3.3. Percepció i aprenentatge del consumidor 3.4. Formació i canvi de les actituds del consumidor |
|
Tema 4. Dimensions socials del consumidor. 4.1. Grups de referència e influència social 4.2. La cultura 4.3. Els valors 4.4. La família 4.5. Processos decisoris del consumidor |
|
Tema 5. Psicologia i Marketing Social. 5.1. Comprensió i fonaments del Marketing social 5.2. Desenvolupament de programes de Marketing social 5.3. Gestió de Marketing social 5.4. Publicitat i Marketing social |