Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
FISIOPATOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | FISIOPATOLOGIA | Codi | 14224114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Conèixer els instruments per a la valoració clínica del pacient (història i raonament clínic) Conèixer i comprendre els mecanismes fisiopatològics de les principals malalties Conèixer els factors que influeixen en les malalties Conèixer les alteracions patològiques de les principals malalties Reconèixer els principals símptomes i signes que es presenten en les principals malalties Desenvolupar habilitats comunicatives necessàries per obtenir dades clíniques Conèixer i capacitar per realitzar tècniques exploratòries bàsiques de antropometria i constants Conèixer i capacitar per realitzar una RCP (reanimació cardiopulmonar) bàsica Realitzar un abordatge global del pacient integrant les habilitats comunicatives (anamnesi) i clíniques (exploració) | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Comprèn els elements que composen una disciplina Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia per a resoldre el problema Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes | |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis | |
B6 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte | |
B9 |
Ser capaç d'obtenir, utilitzar i interpretar la informació científica a partir de les fonts bibliogràfiques. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |