Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
DISSENY D' EXPERIÈNCIES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | DISSENY D' EXPERIÈNCIES | Codi | 12765218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
AAVV, The Future of travel. The new vocabulary of travel and tourism, Know, recurso electrónico Shone,P. , Contemporary tourist experience. Concepts and consequences, Sharpley, 2012 Morgan, M. ; Lugosi, P. , The tourism and leisure experience, Channel view publications, 2010 Agnete, S. Eide D. et al. , Handbook of research on Innovation in Tourism Industries, Edward Elgar Publising, 2014 OMT , Manual de Desarrollo de Productos turísticos, OMT, 2013 OMT, Panorama OMT del Turismo Internacional 2015, OMT, 2015 , World Travel Market Report, , Colin Shaw, The DNA of Customer Experience, Palgrave Macmillan UK, 2007 Book by Isabelle Frochot and Wided Batat, Marketing and Designing the Tourist Experience, Goodfellow Publishers, 2013 Andre Rossi, Maurizio Goetz, Tourist Experience Design , Hoepli, 2011 Nina K. Prebensen, Joseph S. Chen, Muzaffer Uysal, Creating Experience Value in Tourism, Cabi, 2014 Mike PressRachel Cooper, The Design Experience: The Role of Design and Designers in the Twenty-First Century, Routledge, 2017 AAVV, The Design, Experience and Practice of Networked Learning, Springer International Publishing, 2016 Bert Smit, Frans Melissen, Sustainable Customer Experience Design: Co-creating Experiences in Events, Tourism and Hospitality, Routledge, 2018 |
Complementària | |